티스토리 뷰

반응형

When I Get Old 가사 크리스토퍼,청하 (Christopher, CHUNG HA)

가사가 넘 좋은 노래입니다.

구글번역을 통해 가사를 확인해 보니 좀 이상하네요.

 

 


Oh When i get old
I'll be looking back
Wishing it could last forever
Oh yesterday
Seem so far away

Long dress, No shoes
Summer nights
Golden and blue
It feels just like we're stuck I side a picture frame

These memories never fade away
Whisper to me
We got the world
Right at our feet

And I just wanna sit right here and look at you
That's probably all I ever do

Oh When i get old
I'll be looking back
Wishing it could last forever
Oh yesterday
Seem so far away
Where did it go
All of the nights
All the time we spent together
Oh yesterday
Seem so far away

Wake up and smile
Cause you're beautiful

Those hazel eyes
When I get old that's all I wanna think about
I probably shouldn't say this out loud

High hopes
Big dreams
And a little scared
Way too naive

Thinking you always be mine and never leave my side

At least these memories never say goodbye

Oh When i get old
I'll be looking back
Wishing it could last forever
Oh yesterday
Seem so far away
Where did it go
All of the nights
All the time we spent together
Oh yesterday
Seem so far away

Someday im running out of time
I'll see your picture in my mind
I'll keep our love frozen in time

Oh When i get old
I'll be looking back
Wishing it could last forever
Oh yesterday
Seem so far away
Where did it go
All of the nights

All the time we spent together
Oh yesterday
Seem so far away


구글번역 ^^

오 내가 늙으면
나는 되돌아 볼 것이다
영원할 수 있기를
오 어제
너무 멀어 보여

긴 드레스, 신발 없음
여름밤
황금색과 파란색
우리가 갇혀있는 것 같아 난 액자 옆에 있어

이 기억들은 절대 사라지지 않아
속삭여줘
우리는 세상을 얻었다
바로 우리 발에

그리고 난 그냥 여기 앉아서 널 보고 싶어
그게 아마 내가 하는 전부일거야

오 내가 늙으면
나는 되돌아 볼 것이다
영원할 수 있기를
오 어제
너무 멀어 보여
어디갔어
모든 밤
우리가 함께 보낸 모든 시간
오 어제
너무 멀어 보여

일어나서 웃어
당신이 아름다워서

그 적갈색 눈
내가 늙으면 생각하고 싶은 전부야
아마 이 말을 입 밖에 내지 말아야 할 것 같다

기대
큰 꿈
그리고 조금 무서워
너무 순진하다

당신은 항상 내 것이라고 생각하고 내 곁을 떠나지 않습니다

적어도 이 기억들은 작별 인사를 하지 않아

오 내가 늙으면
나는 되돌아 볼 것이다
영원할 수 있기를
오 어제
너무 멀어 보여
어디갔어
모든 밤
우리가 함께 보낸 모든 시간
오 어제
너무 멀어 보여

언젠가 난 시간이 부족해
내 마음 속에 너의 사진을 볼게
시간 속에서 우리의 사랑을 얼어붙게 할거야

오 내가 늙으면
나는 되돌아 볼 것이다
영원할 수 있기를
오 어제
너무 멀어 보여
어디갔어
모든 밤

우리가 함께 보낸 모든 시간
오 어제
너무 멀어 보여


 

 

 

 


#WhenIGetOld #크리스토퍼 #청하 #Christopher #CHUNGHA #WhenIGetOld가사


반응형
댓글